yookkdahaneler Kızlar 2 ay önce saçımı boyattım istediğim bambaşka birşeydi sonuç bambaşka birşey sarı beni büyük gösteriyor sarı istemedim ama nasıl olduysa boyattığım renk şuan iyice sarı değişik birşey oldu 🥵 saçımı atıyorum , tecrübeli olan varmı evde herhangi bi boyayla boyasam ne renge döner yanar mı ne olur ? https://imgyukle.com/i/owQFZU https://imgyukle.com/i/owQfHf https://imgyukle.com/i/owQwKG https://imgyukle.com/i/owQbcA https://imgyukle.com/i/owQZQH
Lilia yookkdahaneler kendiniz cila atabilirsiniz daha koyultmak için , youtubeda videoşar var saç cilası diye ben de ordan öğrendim saçım sombreyydi durdukça açıldı hep kendim cila yaptım 3 kereden sonra baya sabitlendi şimdi rengi doğal duruyor saç kreminin içine biraz boya sıkıyorsun ve 15 falan bekletiyorsum saçında. Önemli olan hızlı sürmek saça eşit olmaso lazom rengin dağılımı
MeteNaz yookkdahaneler saçın açıp boyama işlemi olduğu için siyah bile boyasan zamanla açılır. Alt zemin açıldıysa her zaman akar boya. 2-3 ayda bir boyatmanız gerekir. Ama bence saç uçlarınız turuncu vs olmasındansa sarı daha güzel durmuş ben beğendim açıkçası. Kabarıklık için durulanmayan krem yağ kullanabilirsiniz
yookkdahaneler Birde ne yaparsam yapaym aşırı kabarıyor üst taraflar yağlı gibi yapışık kalıyor altlar ise aşırı kabarıyor bu yüzden saçım açık gezemiyırum hep topluyorum , tel tel oluyor elektrikleniyor çok iğrenç bi görüntü oluyor
Deletedmom484545 yookkdahaneler 1.si attıkların açılmıyor. 2.si kuaföre git sacından önemli değil o para
yookkdahaneler MeteNaz ben açık kahve çok güzel bi renk istemiştim sombre gibi böyle oldu ve fotoğraftakinden daha iğrenç , koyu renk istiyorum. Kremler fayda etmiyor ya 🥲