ikicocuklubirhayat2022 Biz bugün gittik aylık belli günlerde aşıları açıyorlarmış o yüzden o ay içerisinde aşı olacak olan tüm çocuklara aynı günü veriyorlarmış, ayın başında da doğsa sonunda da doğsa sağlık ocağının oluşturduğu tek tarihte herkes aşısını oluyormuş
Lovers_33tantuniyam ikicocuklubirhayat2022 Yaa demek var böyle bir uygulama sizin kaç aylık aşısıydı peki