Lovers_33tantuniyam Güzel anneler şimdi aklıma takıldı da aşı zamanına henüz 10 gün var hemşiremiz aradı bu hafta gelin yapalım diye niye erken daha dememe rağmen sıkıntı olmaz takvimi öyle oluşturduk dedi erken yapan var mı gideyim mi bilemedim 🤷♀️
BugsBunnyy Lovers_33tantuniyam biliyorlardir bence sknti olmaz zaten sistem izin vermiyormus aksine isliyorlar ya bilgisayara.biz bi asida 1 gun once gtmistik dun acilmis zaten daha oncesinde yapamazdik demislerdi
Yasemin38 Lovers_33tantuniyam normal canım sıkıntı olmaz. Yapılması gereken ay önemli olan. Kaçıncı ay aşısıki yaptıracağınız
Busraaslan Lovers_33tantuniyam 1-2 gün erken yaptırdığımız oldu bizim de ama hiç 10 gün erken yaptırmadık bence takipli çocuk doktorunuza da danışın
Pembebeyzmavi Lovers_33tantuniyam birşey olmaz kızımın 12 ay aşısını şimdi yeni yaptırıcaz 18 aylık oldu. 12 aylıkken çok aşı yapıldı üst üste olmasın diye 15 aya erteledik 15 aylıkkende hastaydı doktor yapmadı 18 ay kontrole ertelendi
Lovers_33tantuniyam BugsBunnyy Yani öyledir doğru aslında ama ilk defa bunu duydum aklıma takıldı ayını daha doldurmadı geç gittiğim olmuştu da erken bilemedim 🤷♀️
BugsBunnyy Lovers_33tantuniyam gidince yine de sor aklina takilmasin ama bana oyle demisti erken yapilamaz zaten sistem izin vermez diye belirtmisti
Lovers_33tantuniyam BugsBunnyy Sorarım tabii sağ olun😊 Yapan var mı burda daha önce belki cevap veren olur ya da bizim gibi bu ay erken aranan bakanlık böyle sistemi açtı dedi 🤔
Lovers_33tantuniyam Busraaslan Maalesef takipli olduğumuz doktorumuz yok şu an bilen biri olsa rahatlayacam bende😬
Lovers_33tantuniyam Pembebeyzmavi yaa bütün aşı takvimi değişmiş sizde de oluyor mu böyle bunu bilmiyordum işte
Yasemin38 Lovers_33tantuniyam Bir sıkıntı olacağjnı düşünmüyorum canım. Bazen çocuk hasta olunca aşı zamanı ertelenebiliyor Çocuklarımda denk gelmişti mesela böyle durumlar. Ama yinede sen bilirsin
Pembebeyzmavi Lovers_33tantuniyam yani bizimki menenjit aşısıydı yanlış hatırlamıyorsam. 12 ayda yapılmasının sebebi 12 aydan önce yapılmasının doğru olmadığı yani 12 aydan sonra herhangi bir dönem yapılabilir. Zaten bu hastalık pek kalmadı günümüzde çok şükür kızımda bu aşı yaptırmadığımız süreçte bu hastalığa yakalanmadı🙏🏻 Haftaya yaptırıcaz inşallah
Pembebeyzmavi Lovers_33tantuniyam doktorumada güveniyorum hatta ben biriki hafta sonra iyileşince getiriyim dedim aşıya. Halbuki yine dünyanın parasını alıcaktı😂 ona rağmen gerek yok çok önemli birşey değil diğer randevu zamanımızda yaparız aşısını dedi
Lovers_33tantuniyam Yasemin38 Benim de oldu bir hafta geç yaptırdığım zamanlar erkene aklım takıldı ama gidicem mecburen gel dendi gidip konuşayım herkes yapıyorsa yaparız