Sehhy merhaba mümkün olduğunca sık duş al, sıcak değil ılık su ile yıka Dus alamadığında.
Gogsun iyileşince her emzirmeden sonra kendi sütünü göğüs ucunu sil. Şakın karbonat falan sürme göğüs uçlarına.
eger imkanın varsa gümüş kapak al ve onları kullan.
inkanin kısıtlıysa göğüs ucu icin silikonlar var. Ben bunu kullanarak o yaralardan kurtuldum. Lansinoh krem kullandım hep, sürüp silmeden emZirebiliyorsun.
Lakin yeni annesiniz, bu yaşadığınız normal. Saglik ocağına gittiğinizde emzirme desteği,siZe tekrar gostermelerini isteyebilirsiniz.her şey güzel olacak