gzdcgn Sehhy bende doktorumun tavsiyesiyle e vitamini sürmüştüm (ampul şeklinde satılıyor) çok ama çok iyi gelmişti birdahada olmadı
Leylll Sehhy Kanayan göğüs ucu yarasını geçirmiş biri olarak söylüyorum canım hakiki zeytinyağı 👍 herşeyi sürdüm garmastan falan o kadar para döktüm yağ geçirdi bir tek her emzirmeden sonra sürdüm.
Cesurkusunannesi Sehhy zeytinyağı sürün ben öyle geçirdim. Emzirdikten sonra pamuğu yağa bandırıp göğsüme koydum diğer emzirmeye kadsr almadım göğüslerim hem yumuşadı yaraları, hem de hemen iyileşti
Gizooo93 İlk günden ber lansinoh krem sürüyorumvee bebeginagız bezleriyle kapatıyorum geçti göğüs ucu yaralarım çok nadir oluyor agrı kreme devam ediyorum eskisi kadar sık sürmüyorum
18_kuzey Sehhy kesin çözümü yazıyorum,gümüş kapak deneyin sonuca inanamıcaksınız,benim göğüs ucum çok kötü olmustu kremmiş vs geçmedi,gümüş kapak anında geçirdi mucize gibi bişi
Baloglusannesi Sehhy Garmastan kremini oneririm iki güne kalmaz iyileştirici benim oğlum dış çıkarma döneminde ısırıp parcalamisti delik deşik etmişti kan akıyodu çok kötüydü sonra bu kremi yazdı doktorum emzirmeye bı etki etmez dedi ve sürer sürmez iki gün sonra iyileşti her dış çıkarmada sürüyorum
Balyanak_annesi Sehhy benim cok değildi ama ayva çekirdeğini sicak suyla.bi gece beklettim o jeli surdum toparladi dene istersen
mihra_hatice Sehhy göğüs kalkanı al kuru tut nemli kalmamalı mantara sebep olur. Hemşireler biley yapmayın havalandırın dersürekli kardeşim de eğitim aldı gümüş kapak kesinlikle iyi gelmedi bana. En iyisi göğüs kalkanı. Krem mirem fasafiso
Tuanamehtap Sehhy vallahi benim kurtaricim madescol oldu Allah onu yapıp cikarandan razi olsun Lasinoh bende bi ise yaramadi gogus ucum yara bere içindeydi cok kötüydü insallah sizede şifa olur .
Minnakordek Sehhy benim için doğumdan daha zoru meme yarasıydı avent göğüs kalkanı kullandım hayatımı kurtardı ama en önemli olan şey doğru emzirmek zaten yara da çoğunlukla yanlış emzirmek ten oluyor
aykoz_ Sehhy philips aventin göğüs kalkanını almadıysanız muhakkak alın allah onu yapandan razı olsun. Her lıhusaya tavsiye ettim işe yaradı
Jenet Sehhy kardeşim çeken bilir bunun acısını ( ne deseler denedim aldım sürdüm vs araştırırken çok tesadüf ya tutarsa misali bulduğum mumsy natural diye bir krem ve temizlik losyonu kullandım ve çok şükür bin şükür …;) Sipariş verdiğimde kargoda kırıldı. Durumu bildirdim aman Allah özür özür özür tekrar ürün gönderdiler hatta ekstra bi losyon bi kremi +pişik kremi de hediye yolladılar mahçup oldum aradım Mesut diye bir bey ile görüştüm ve o kadar bilgilendirdiki bu konuda inanamadım Çok uzattım ama özetle iyi geldi bana ( hatta losyona para vermeyin bende var göndereyim size)
Jenet Jenet https://mumsynatural.com/product/gogus-ucu-yarasi-kremi/?gclid=CjwKCAiAo4OQBhBBEiwA5KWu_whOLFCQ9IUkeZMgFyl0_PMYmPflKuFxbtnwNTDc1EYk3Y5yYBrI2RoCUGQQAvD_BwE https://instagram.com/mumsynatural?utm_medium=copy_link
SalihaDeniz Sehhy benim ilk günlerde kanıyordu o derece şiddetliydi ben çareyi lansinoh krem sürüp gümüş kapak koyarak buldum bu şekilde nemli kalıyordu ve kısa sürede yaralarım geçti ve o acı hissiyatı kayboldu size de öneririm bir deneyin bence
Hayatsimdiguzel Sehhy her emzirme sonrası 1 damla sütümü sürüyorum tüm kahverengi kısma ve kurumaya bırakıyorum. Bir de bu yaralar genelde bebeğin yanlış tutması dan kaynaklanıyor, tüm kahverengi kısmi aldığına emin olun