daisybebek olmadı. Zaten prima bence pek iyi bir bez de değil. Büyük oğlumda seventh generation alırdım. O iyi gerçekten. O zamanlar çok organik anneydim. O zaman kargo yetismemisti bez bitmişti komşum minies vermişti. Ordaki değişiklikte bile birşey olmadı. Zaten bende 2.3. çocukta çözdüm olayı. Bez bence fark etmiyor. Sık sık değiştir altı kuru kalsın. Biraz havalandı mi birşey olmuyor. İlk aylar hassas oldukları için belki etkileniyorlar ama sonra bence fark etmiyor.