Cgdmltr93 valla bizde 2 bebek var bezli. Öyle çok bi bez değişikliği de bizde birşey yapmıyor. Önceden Prima premium alırdım. Şimdi uçmuş. Minies alıyorum Migros un kendi bezi. Sleepy yada molfoxin beyaz olan bezini alıyorum. Bunlar da iyi. Bence aralarında aman aman bir fark da yok yani. Durumum olduğu halde Prima almıyorum. 40 TL nerde 200 TL nerde. Aradaki farka çocuğuma 1 tane tişört alırım diyorum. İlla Prima olsun diye takılmayın yani.