2 ay önce bendede kaşıntı başlamıştı bende normal sanmıştım özellikle akşamları olan bir kaşıntı uyutmuyordu nerdeyse o derece çok kötü birşey .sonra denemediğim şey kalmadı soğuk suyla yikandik buz koydum kaşınan yerlerine baktım olacak gibi değil doktora gittik bu sıralar salgınmis herkes bu dertten geliyormuş. Bir tane krem verdi onu akşam sürüp sabah yikandim sonra elma sirkesiyle yikandim daha sonra kuaföre gidip komple ağda yaptırdım öyle geçti çok zor bı hastalık kasinacam diye her yerim yara olmuştu