alchn giymedigin evde bulunan bütün çamaşırları poşetle balkona bırak 3 gü ilaçla gezerken aynı kıyafeti giy ve yıkayınca onları direk cope at yatağa da büyük poşet falan ser koku kalmasın bn alt açma bezleri yan yana koyup üstünde yatmıştım tek bi yerde otur kalk hergun koltukları yatakları süpürgeyle vakumla sirkeli suyla sil hergun evi süpür halıları komple kaldır yikamayada verebilirsin yurta düşebilir çünkü bn hala yumurta varsa diye çoraplarımı pijamanin üstüne çekip geziyorum cok cok zor ama geçiyor benim bebeğim 3 aylik ona da geçmişti ona karışım yaptırdık eczaneden sadece emiyor o yüzden 3 gün ilacliyken kıyafetin önünde yuvarlak kesip göğüsleri disari çıkarmıştım ikisinde edeceği zaman alt açma bezini de yuvarlak uçlarına gelecek şekile kesip üstüme yapıştırdım ki kokudan bayılmasın cocuk diye 🤣 cok rezalet bisey ama geçiyor psikolojiyi sağlam tutmak lazım sut kesilmesi daha kotu olur bnm cok azalmıştı şükür duzeldi