Karam Karışımları önermem.(zaten kızım da asla karışım yemedi.)Her şeyin tadını tek tek alması taraftarıyım bebeklerin.Yumurta(haşlanmış veya peynirli,dereotlu vs. omlet)-ev yapımı lor-labne-(tuzsuz) pekmez,ceviz,zeytin ben bunları veriyordum.Haftada bir de pankek,patates tostu gibi değişik bir çeşit yaparım. 🙂