Merihh sevimmm kesinlikle öyle düşünüyorum ben de doktora sorduğumuzda hemen pahalı olanı söylüyor o yüzden burada da sormak istedim. Çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸
03alparslan04 Merihh evet şükür artık 10 aylık olduk bizim bitti 4 ayın sonunda inşallah sizinde en yakın zamanda biter
Busra_33 Merihh Sağlık ocağının verdiği bir damla , hiç işe yaramadı bebeğimde . BioGaia işe yaradı. Ondan sonrada hiçbirini kullanmadım zaten.
Merihh Busra_33 başka bir probiyotik vardı ben de bifidrop ama işe yaramadı şimdi biogaia siparişi de verdim
Egelim Merihh İkisini bir kullanmak önemli, bizim 1 ayda gaz problemimiz kalmamıştı, ben biogaia ile metsil kullandım oğluma.
Eren2910 Sab simplex ve biogaia kullanıyorum memnunum metsilin hiç bir etkisi olmadı bizde sağlık ocagımdaki doktor yazmıştı sonra kendi uzamam doktorumuz bunları önerdi gaz oluşumu biogaia önlüyor sab simplexte oluşan gazı çıkarmaya yardımcı oluyormuş