hipregnancy aynı süreci yaşadım bebeğim şu an 4 aylık. Buralarda defalarca post açtım meme reddi için 😊 sağ olsun birçok anne önerilerde bulundu ama en çok sabır ve uykuda da olsa emzirmeye devam etmek. Ben öneriler sonucu her şeyi denedim duşta ayakta sallayarak emzirme hiçbiri işe yaramadı zamanla kendisi düzeldi ben de hep uykuda veriyordum ama uykuda da olsa beslendiği için takviye vermiyordum uzun süre emmediğinde sütümü sağdım devamlılığını sağlamak için. İnanın kendiliğinden geçiyor bebekler tüm huzursuzlukları memeden çıkarıyorlar o yüzden korkmayın özellikle hızlı büyüme dönemlerinde emme siniri oluyor. Hala arada emmediği ağladığı zamanlar olur. Zaten bir süre sonra açlıktan pes edip uykuda verdiğinizde göğsünüzü bolaştıyor. Çok uzun süre uykuda besledim. Almasa da sürekli teklif ettim ama zorlamadım ağlatmadım yani memede. İnşallah bizim ki gibi geçer kendiliğinden..bu meme redleri bence süreç. Zaman zaman da olmaya devam edecek uykuda da beslense kilo kaybetmiyor merak etmeyin. Sevgiler ♥️