Zerazehhra ben çok sıkı diyet yapmıyorum kek yiyorum mesela arada bir ama yendiğimde yeşil gazlı kaka oluyor. Bizim ilk belirtiler egzama, yüzde sivilce ve döküntü, yeşil mukuslu kaka ve aşırı gazdı. Ben tabi bilmiyordum kase kase sütlaç yiyordum sonra araştıra araştıra süt alerjisini buldum yemeyi kestim on gün baya düzeldi cildi kakası vs. Şimdi asla yoğurt süt peynir yemiyorum ama bir şeylerin içinde (çorba kek gibi) az süt yoğurt vs varsa da yiyorum arada. Doktor da süt alerjisi dedi ama test için erken bazen bu alerjiler 6-7 ayda bile bitiyor dedi zaten anne deneye deneye buluyor dedi ki öyle de olmuştu