ikikizannesi Sağlığı için yaptırmak istedim zaten 5 dakika boyunca uğraştır 2 kelime söyledım sadece başka birinden yardımda isteyebilirdi.. Başka bebek hemsiresi gelsin dedikce sırıtarak sadece ben varım dedi, başka yerden alamazmısın dedik görünmeyen el üstünden almaya başladı. Ve kızım aşı olurken bile ağlamaz ağlasa bile saniye sürer bu kesin ve net. Çocuğum o kadar çok ağladı ki bileğine elletmedi eleyince kıyameti kopardı susturamadık herkes bize baktı sizde olsanız sinirlenirsiniz sonuçta hepimizin zayıf noktası cocuğudur. Bazı arkadaşlar panik yaptirmişsinizdir bilmem ne yazmışlar ama 5 dakikada sadece 2 kelimeyle mı panik yapicak her dakika bişey söylemedik kan alabilsin kızım sakinlessin diye çizgi film her şeyi yaptıkta yeter ki alabilsin diye.. kimseden yardım istememesi bi tuhaf ilk aldığımızda ilk alamayan hemşire bebek çok ağladı diye yardım alıp çok güzel test yapilmisti