CigdemZeynep Biz hemşireler zaten robotuz tüm insanların damar yapısını bize kodladılar kusursuz acısız kan alabiliyoruz. Hatta alamazsak çoğu hasta yakınından azar da yiyoruz. Robotuz ya işimizi iyi yapmalıyız. Hemşirelerin de çocukları oluyor onlarda kan veriyor onlarda aşı oluyor onlarında damarları bulunamıyor yada ağlıyorlar ama bunun ucunda ölüm olmadığını bildiklerinden meslektaşlarını hedef göstermiyorlar. Mesela bir hemşirenin doğumunda daha kucağına almadan bebeğini alıyorlar yenidoğan yoğun bakıma çıkarıp 2 ayak 2 el den damar arayıp morartıyolar o hemşire gidip ayakta duramaz halde çocuğunun yanında dosyalarına bakarken sadece insan olduğunu hatırlıyor karşısındakileri hemşire! diye etiketleyip tepki göstermiyor.
Biz hemşirelerde insan bizlerinde çocukları var bizlerinde çocuklarının başına gelebiliyor. Belkide sizin çocuğunuz damar yapısı 7den70e zor bulunan zor girilen damarlardan olacak ne biliyorsunuz. Burada kabahat hemşirede değil. Kusura bakmayın kimse el kadar yavrulara bile isteye acı çektirecek değil.