havva60 biz de sleepy stokladık eşim 72 adet olan jumbo paket almaya girdi (4+ Ve 5 ) fiyatı 43 tl olmuştu tam almış karttan çektirmiş mağaza sahibi içeri girerek kaçtan verdin 48 oldu o bezler demiş eşim tabi o an iki jumbo aldı ve dk lar içinde 10 tl kar yaptı 😁😊 evde 3 jumbo 4+ , 2 de jumbo 5 var tabi 5 numara eltim de vermişti sağolsun. 4+ jumbonun tekini de yeni açtık bi sürü bezi oldu kızımın. Anlam veremiyorum her şeyde fiyat çok hızlı artıyor 😒😒😒