Banu43 2 hafta önce boğaz enfeksiyonundan 39.5 derece ateşle yattım, durumum bu kadar ağırlaşmadan önce acile gittiğimde doktor bana sana sadece parol yazabilirim ve serum takabilirim dedi o şekilde eve geri gönderdi, 2 gün sonra acile gittik aynı doktor vardı. Ben önceki gelişinizde bakteri görmediğimden antibiyotik yazmadım dedi ve hemen antibiyotiğe başlattı. Hem emzirip hem antibiyotik kullanabilirsiniz, ona uygun antibiyotikler var. Bir de şöyle düşünün sezeryan olan bir sürü anne var ve sezeryan sonrası antibiyotik mutlaka vuruluyor ancak emzirmeye engel değil. Doktor vermemekte ısrarcıysa başka bir hastaneye gidin derim.