Ben safra kesemden ameliyat oldum ve bebeğim daha 2 buçuk aylıktı bir sürü ilaç kullandım hastanede yatmama tapme sütümü sağıyordum eşim bebeğe götürüyordu.hatta renkli tomografi bile çekildim. Tomografiden sonra 24 saat süt veremedim zaten mama ve meme ile gidiyoruz ama çok saçma yani o nasıl doktor öyle… mutlaka başka doktora gitmenizde fayda var. geçmiş olsun