Naz93 Benim prensesim 25 aylık canım evet konuşma çabası zaten var yani herşeye bir cevabı zaten var ama çince Japonca karışık 😅😅😅 Bı tek ben anlıyorum kızımı ,❣️ Tatlım benim bal annem 😇 Lütfen dışarıya karşı kulaklarınızı kapatınız duymayın elalem konuşur durur konuşsa bu sefer susmuyor derler 🙄 Her çocuğun gelişimi farklı her çocuk özeldir bence 😍😀 Ve birde benim kızım 9 kilo herkes aaaa çok zayıf diyor bende üzülüyorum ona iyi bakamıyorum gibi ama hayır herşeyi yapıyorum yediriyorum ama az yiyo zorlayınca kusmaya çalışıyor veya ağlıyor napayım ben 🙄🙄❣️👀