Naz93 yani nöroloji doktoru nörolojik olarak bakıyor. Onun için bebeğin her refleksi her motor duyusu çok önemli. Sizin içinize kuşku düşmüş bir kere, biz size ne kadar hareketleri normal desek de sizin içiniz rahat etmeyecek. MR zaten zor bir işlem değil kendim de girmiştim bazı sebeplerden dolayı. Uzun süre aç bırakılmasının sebebi MR esnasında kusmasın midesi boş olsun diye. Sonuçta bir uyutma işlemi yapılacak. Her neyden korkuyorsanız umarım haksız çıkarsınız. Ama sonucunda da mutlu olursunuz sorun olmadığı için. Siz içinizden ne geçiyorsa öyle yaptırın. Umarım olumlu sonuçlar alırsınız. 🥲