Merveblbl91 MehmetKaaninannesi onu ben yaptım bebeğim hasta olmustu bi daha da yapmadim iyi gelio diolar ama her bebekte değil bana gore
Bsrln zeynep91 merhaba bebeğiniz biberon ısırır gibi ağzında mı çeviriyordu bende kızımın diş çıkardığından şüphe ediyorum ama emin olamadım Salyası cok arttı iştahsız mamayı içmiyor uykusu çok düzenli bi bebekti huysuz huzursuz oldu diş etlerine baktım altta şişlik kızarıklık var gibi
zeynep91 Bsrln cok aglayıp huzursuz oldugunda damagına tetagil diş granülü surdum o iyi geldi onun dsında hc durmazsa calpol veriyodum agrı kesici
phedra zeynep91 merhaba, oğlum 3 ay 17 günlük, bir haftadır alt ön diş etlerinin şiştiğini farketmiştim bugün de beyazlık gördüm aşırı da huysuz, sizin tam olarak ne zaman çıktı dişleri, nasıl rahatlattınız?
zeynep91 phedra merhaba gecmiş olsun tam 3 ayını doldurdugu gün çıktı dişleri tetagil sürdüm damaklarına o rahatlattı çok ağrısı varsada calpol verdım öyle atlattık
phedra zeynep91 3 aylık bebeğin dişleri çıkmaz diye bir şey yok yani bana erken diyorlar da o yüzden emin olmak istedim, tetagil toz ve granül 2 ayrı varmış sanırım hangisini kullanmalıyım?
zeynep91 phedra tabikide yok öyle bsey dogarken bile dişli doğan bebekler var tetagil bitane var aynı sey canım toz halinde granül diye geciyor
Canada10 zeynep91 bebeğiniz cok küçük ama karanfil alerjendir doktora danışıp denemenizde fayda var diye düşünüyorum . Fakat 2 yaştan bildiriyorum hala dış derdimiz bitmedi son 2 dış kısmetse onlarda çıksın bayram ilan edicem 😑😂😂
Merveblbl91 Gcle1234 hayir canim kaçma gibi birsey söz konusu değil çünkü ağzına aldığı an eriyo ve ferahlık verio ağız içine korkmadan verebilirsin ama tek tek değil mesela 5 tane topu at.