Kızım doğuştan diş mineleri çıkık doğdu 3 ayını doldurdu alttaki bi dişi patladı huzursuz gece uykuları yoktu ama iştahı yerindeydi Salı günü genel kontrol vardı doktor diğeride cıkmak üzere dedi 2 gun sonra ateslendi atesi dusurduk şimdide cok iştahsız ne beni emiyor ne mama yiyor calpol veriyorum agrısnı kessin diye tetagil diş granülü kullanıyorum biraz rahatlatıyor ama inanın 3 günde çöktüm ne zaman biter bu iştahı hiç yok ona üzülüyorum keşke durmasa ama yese 😭😭