Semihinannesi emziriyorum, yavrum 1 yaşını geçtikten sonra olmaya başladım, günü tutmuyodu hatta 1 ay içinde 2 defa oldum sonraki ay da günüm geçti, sizin gibi hamile miyim acaba falan diye düşünmeye başlamıştım ama olmam gereken tarihten 1 hafta sonra oldum. Üstüne görme değilse tabi o nasıl oluyo bilmiyorum tam da😅 bu sefer çok şiddetliydi ilk gün ağrım çünkü öncekilerde bu kadar olmuyordu neyse velhasıl emziriyosanız normal