Semihinannesi Hamileliğini hicbir belirtisi olmayıp öğrenen varmı yani gebelik belirtisi yaşamadan günüm geçti 6gün ama hiçbir belirti yok cuma günu test yapmistim negatifti olsaydi cikardi dimi bu arada 4aylik bebişim var içimde bi korku…
yinehamile35 Semihinannesi bence testi tekrarla benim de hiç belirtim yoktu ve günüm geçmişti 1 hafta
Bibebisgordumsanki Semihinannesi belirtim yoktu 2 den fazla asla gecikmezdim 3. Gun anladim 4te test yaptım. Ama dogum yapali az zaman olmuş size. Emziriyorsaniz duzensizlik normal benimde oglum 4 aylıkken 1hafta gecikti. Yavaş yavaş duzene girecek. Ama testi tekrarlayın isterseniz içiniz rahat olsun
Semihinannesi Dyglila arada duzensizlik oluyodu ama en fazla 2-3gün gecikirdi zaten dogumdan sonra 2kere adet oldum 3.yü bekliyodum olmadim.ilk hamileliğimde belirtilerim vardi ordan anlamiştim
Semihinannesi yinehamile35 yarin sabah bidaha test alıp yapicam ama sanmiyorum daha yeni doğum yaptım zaten kolay hamile kalan biride deglim bukadar gecikmesine sasirdim daha vücüt yeni toparlaniyo heralde oyle düsundum
Semihinannesi Bibebisgordumsanki Biraz olsun rahatlattiniz beni🥰ama emzirmeyi yeni bıraktım sutüm yok denecek kadar azaldı maalesef
Dyglila Semihinannesi benim göğüs ağrım dışında hiç belirtim yoktu. Göğüs ağrımıda hep regl e vuruyordum 10 gün geçmişti ama antibiyotik kullanıyordum o geciktiriyor sanıyordum. Sonra bi abla vardı ona durumu anlattığımda kız saçmalama antibiyotik en fazla 1-2 gün geçiktirir 10 gün geciktirmez sen hamilesin kesin bide göğüs ağrın varmış dedi. Şüphelendim yani o ablaya söylemeseydim daha beklerdim herhalde 😄 sonra test yaptım pozitif çıktı hastaneye gittim sonrada. Sendede illaki bi belirti olur. Ama yoksa bi kaç gün daha bekle olmadı direkt hastaneye gidip kan ver en azından için rahat eder.
BugsBunnyy Semihinannesi hic hamilelik belirtisi yaşamadım ben 2 hamilelikte de. Testi tekrarla ama duzensizlikte olabilir
Semihinannesi BugsBunnyy insallh duzensizliktir bi 10gün beklicem olmazsam kadın doğuma giderim zayen sezaryan dikiş yerlerimde sizlama var iki gundur niye bilmiyorum
Bibebisgordumsanki Semihinannesi onunla alakali olacağını düşündüm ben doktorum normal demişti. Emzirmeyi yeni birakmis olsanda hormonlarin hemen normale donmemistir. Sen en iyisi bi daha test yap içini rahatlat 😅
Deletedmom99886 Semihinannesi Yeni doğum yapınca aksine hamileliğe daha açık olursunuz. Korunuyor muydunuz?
yinehamile35 Semihinannesi inan ben de öyle demiştim kolay hamile kalmam diye ve yumurtlama dışında bir gün tek seferde kaldım kızım 8 aylıkken
Semihinannesi Deletedmom99886 bende tam tersi saniyodum emzirmek gebe kalmayi önlüyomuş diye duydum.korunuyoduk
Semihinannesi Happyturuncu peki belirtiniz yokmuydi kasık agrisi veya sık idrara cikma falan bende ilk gebeligimde 5.gunde ogrenmistim ama o belirtiler vardı
Happyturuncu Semihinannesi yok sadece uyku hali oluyırdu onun hamilelik belirtisi olduğunu çok sonra öğrendim:)