Misok doğumdan sonra 2.3 ay bende öyleydim canım göğüslerim taş gibiydi hep kendime ağır gelirdi gerilir çok canım yanardı sabah kalktığım da yatağım çarşaflarım komple sel su süt içinde kalırdı göğüs padleri fln solda sıfır😂 ama bebeğim emmedi 6 ây makinayla sağarak besledim sonra kesildi sütüm ama sıktırdıgım zaman hala fışkırır sağınca yok ... "Zamanla düzene giriyor bikac ay daha sık dişini 😊🌼