Misok merhaba. Benim de öyleydi. 40 ı cıkana kadar da öyle devam etti. Üc aylık su an. Ancak düzeldi. Ama hala bazen emmek istemedğinde cok doluyo akıyor. Kapak ve ped kullandım. Ben de ilk zamanlar hem emzirdim hem de sağdım boyle düğüm düğümdü göğsüm. Mecburen sağdım. Mastir olmamak için. Sonra zamanls önce iki emzirmede bir sağdım bi süre, sonra 3 emzirmede bir. Bir süre de sağmadım. Sadece memenin gerginliğini aldım. Ama makşneyle sağmayın elinizle sağın. Ben sağdıgım için fazla sür dolardı buzlul :/ sadece memeyi içtiği için de onları veremedm de oğluma. Süt annelik yaptım. Ziyan olmasın diye 😞 su an cok sükür terbiye oldu memeler. 🙏🏻