Ben yaptım oldu diyemem ama okuduklarımı yazayım inşallah iyi gelir sanada. Öncelikle yeşillik yemek, boza, bulgur pilavı, tahin, süt artırıcı çaylar, rezene, bol su(2-3 lt) bunların haricinde bestlak damla var bide solgar b12 diye bi hap var içinde bira mayası ve b12 var sadece oda çok artıyormuş bide orada varmı bilmiyorum ama ebebekte satılan süt artırıcı içecekler var onlarda artırıyormuş ama onun yerine kendin üzüm incir kayısı hurma gibi kuruyemişlerden hoşaf yapıp içebilirsin yeni doğum yaptığımda bana yapıyorlardı çok içiyordum