merve_mevaa merhaba gecen sene benim evimde de vardı daha doğrusu 1 sene önceden de vardı ama sadcee tuvalatte görüyordum ben ve sadece tuvalet te yaşıyor çıkmıyor sanıyordum bir gün banyoda terlik alırken terliği bir kaldırdım altında bir sürü sonra bı arastirayim bu neymiş dedim ve o an bütün dünya başıma yıkıldı sanki benim böcek fobim var bu böcek evin heryerini sariyormus önlem alınmazsa geceleri çıktığı için anlamıyordum ben bir gün gece isiklae sönük telefonun ışığıyla kalktım yerlere bir baktım her yerde böcek ama ben oturdum ağlıyorum sinirden daha sonra eşime nane yağı aldırdım onun kokusunu sevmezmis evin her yerini gardırop mutfak dolapları yerler banyo tuvalet nane yağıyla temizledim ama tabikide asla bitmedi bide bu böcekler yazın gelmez kışın gelirmiş bende de gerçekten yazın tuvalatte dahi yoktu daha sonra bir gün yatağı topluyorum ben yükseklere çıkamaz diye düşünürdüm hep minicik olduğu için yatağı toplarken yatağın içinde gördüm o gün bende ipler koptu kafayı yiyecektim 1 ay yatakta yatmadım asla eşim yöneticiyle konuştu bütün bina ilaçlandi herkesin evi o sene bidaha görmedim artık sonra yaz geldi derken hiç görmedim ilaçlamadan sonra bu sene de Ekim Kasım gibi birer tane görmeye başladım tuvalatte ve o an yine ağladım sinirden çünkü ilaclatmakta sıkıntı onun temizliği çocuk büyüdü yerinde durmuyor 3 gün silmeyin diyorlar insan rahat edemiyor ilkin de kızım yürümüyor di rahat olmuştu ilaclatmak istemedim geçen seneden kalma nane yagim vardı onu biraz şuda seyrelttim şırıngayka çektiğim bütün köşelere sıktım ama heryere siktim giderlerlere tuvalat in havalandırmasına çamaşır makinasının giderine bile sıktım o günden sonra uzun süre görmedim tekrar gördükçe tekrar yaptım rahat 1 ay görmüyor dum mesela en son yaptığımın üzerinden 2 ay geçti hiç görmedim bugün sabah yine gördüm yarın terkar yapacağım artık basım aşağıda gezmekten boynum ağrıyordu o kadar kötüydüm ki umarım sizinkife en kısa zamanda biter birde ben zararsız olduklarını biliyorum ama yine de emin degilim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️