merve_mevaa ben evlenmeden önce annemlerin evindede vardı. Banyoda küvet vardı ve altı su sızdırıyormuş hep ordan ürüyolarmış. Banyoyu baştan aşağı yaptırıp fayansları değiştirdiler, küveti söktürdüler, giderler yenilendi ve bitti.. nemli ıslak yerde ürüyorlar. Arkadaşımın evinde de çıkmıştı o da ilaçla çare bulamadı ve banyoyu yaptırarak kurtuldu. Gerçekten düşününce hala kaşınıyorum. Allah kurtarsın..