Sevvaldal canım bunları artık bıraktık çıktık o evden ama 1 ay durduk ayni kirayı verdik o 100 zam yaptı ve eşim de ona şey yaparak sadece aynı kiradan yatırdı zaten çıktı yenisi atmış bana ev sahibi sizi mahkemeye verecem zam yaptığım şekilde yatirmafiginjx için bana. Acaba bu konuda kim haklı olur mahkemece kime hak verir sizce bilginiz var mı