Kızlar oturduğum evin sahibi evi emlakciya satmış… ee normal olarak emlakci günde 10 kere müşteri getiriyor aşırı rahatsız oluyorum bu durum karşısında… Ve bizimle kira kontratı yapmak için bugün bizi aradı ve kirayı resmen 3 katı kadar yükseltecegini söyledi tabi bende eşimde deli olduk adama biraz çıkıştık falan. Iste bende bunu bilenlere sormak istedim yeni ev sahibi ne kadar bir zaman yapabilir veya çıkmamız için bize ne kadar süre vermek zorunda kiracı hakları nedir bilgisi olan veya bu durumu yaşan bana biraz bilgi verirse çok iyi olur sevinirim.. Yani ne kadarlık bir zaman yapa bilir bende ona göre gerekirse mahkemeye bile verneyi düşünüyorum. Bide haber vermeden birden zili calip paldır küldür eve girmeleri de normal mi bunun için de bir hak var mı made var mı yani… bilgi verirseniz çok iyi olur… sevgiler♥️