Bebeğim altı buçuk aylık boynunun altında göğsünün orda ensesinde egzama var doktor kortizonlu bir ilaç verdi 5 gün kullandık baya fayda etti ama 5 gün kullanabiliyorsunuz dedi onun harici minidolin markasinin sampuanini ve losyonunu verdi her gün banyo ve losyon sürüyoruz hatta losyonu iki saatte bir nerdeyse tekrarlıyorum ama geçmedi bebegimin eli sürekli orda kasimaya çalışıyor uykusundan uyaniyo başına gelen anne var mı Rabbim bütün bebişlere şifa versinn 😑