Azram_2021 benim bebeğimde yeni doğduğunda öyleydi sürekli aranıyordu herkes sütün yetersiz doymuyor aç dedi.ben ısrarla doyuyor sütüm var dedim belli bi zaman sonra memeye gelince 2 tane çekip dövüşüyordu istemiyordu ağlıyordu hiç susmuyordu en sonunda yorulup uyuya kalıyordu sütümğ bir gün boyunca sağyıp verdim akşama süt resmen kalmıyordu azdı yani baya anladımki süt gelmiyor ona kızıyor doymuyor sinirleniyor mamaya başladım bende çocuğun huzuru yerine geldi resmen 😃 ayda 1 kill almıştı sizinki az geldi bana