Durukusunannesii bukaga Başlığı görünce güldüm affet 😀😀 kız nolcak banyo yaparken illaki yutuyolar bizim gibi agizlarini kapatmiyolarki sürekli 😀
OncedenGurme bukaga Benim bebeğimin kakasında amip çıkmıştı 😕 Doktorumuz çeşme suyundan olduğunu söylemişti. Banyoda ağza kaçınca olabiliyormuş malesef. Bir süre dikkat etmiştik
Asyayse bukaga kizim elindeki oyuncak fincanlara doldurup iciyor 🤣 yani aman aman icmiyorsa bisey olmaz herhlde en fazla bağırsakları bozulur
alptoyyy Wolverine oğlum bagırsak enfeksiyonu oldu doktor yuttuğu su yüzünden olabilir dedi o yüzden bizde çok dikkat ederiz mecbur
Wolverine alptoyyy size de geçmiş olsun o zaman. Ama ilk 3 ayı geçmiş bebislerin çeşme suyu ile yikanabilecegini söylüyor uzmanlar. İçmemiş su yutmuş belki birşey olmaz, inşallah da olmaz.
Birkucuksayrameselesi bukaga çok sakinilan goze cop batar atasozunu buraya bırakıyorum ve kaçıyorum 🖐