Samsunn55 Cutes tabiki de düşünmüyorum. Bebek sütü beğenmeyip bırakıyor dedim o da hee bebek için geçerli değil. Asla düşünöeö böyle bir şeyi
Feyme16 Yasineriminannesi ikinci için çok erken bizim için ki Allah buna ömür versin bu bana yetiyor zaten burnumdan getiri 7/24 başka olursa kaldiramam valla
Yasineriminannesi Feyme16 öle valah bugün test yaptım adetimde iki gün geçti banami öle geldi yada olemiydi silik çizgi çıktı gibi çok korkuyorum inşallah öle bişey yoktur
Feyme16 Yasineriminannesi valla ben 13 ünde adet oluyordum erken geldi yok sanırım bende dicemde görümcem kafamı karıştırdı belki üstüne goruyon nerden bilcen diye