Samsunn55 Bebeğim 4 aylık ve ben 2. Ye hamile olduğumu öğrendim. Bi 6. Ayına gelince planımda vardı ama 2 ay erken olmuş oldu. İlk doğumum sezeryan bu da mecburi olacak. Acaba peş peşe sezeryan olan varmı benim gibi
Feyme16 Samsunn55 bebeğim 4 aylık bu ara bende şüpheleniyorum korunmadim da olmaz diye dikkat ettik diye ama bu ara aşırı mide bulantısı oluyor adeti mi bekliyorum artık umarım yoktur korkuyorum valla 😔
Tazeanne0134 Samsunn55 olmaz olur mu burda ve mom da çok gördüm ama yapacak bişe yok canım normalde en az 2 yıl olması lazım sağlıkla gelsin bebeğin inşallah
29052021 Samsunn55 valla benim ki 9 aylık oldu. Hala dikiş bölgem de şişlik ağrı oluyor. İkinci bebek fikri bana baya Bi uzak. Sizinki de hayırlı olur inşallah, dikişleriniz de bir sıkıntı yoksa korkmayın 😇
Samsunn55 Ayssss1 doktorum 1,5 yıl sonra düşünürsün demişti biraz ona sormadan hareket ettim ama normalde gebeliklerim geç oluyordu ilk kez bu erken oldu
Selimustafa Öncelikle helal olsun cesaretinize tebrik ederim şimdiden hayırlı olsun. Görüncem 5 aylıkken hamile olduğunu öğrendi sezeryandi 3. Sezeryandi oldu sıkıntı olmadı
Samsunn55 Selimustafa 6 tane kayıptan sonra bir evlat sahibi oldum çok şükür. O yüzden arayı fazla açmak istemedim kızıma kardeş nasip olsun istedim çok şükür oldu
Yasineriminannesi Feyme16 seninle aynı durumdayım. Benimde bebeğim 12 gün sonra 4aylik olcak ama ben şüpheleniyorum. Bende çok korkuyorum ikinci için
Feyme16 Yasineriminannesi ikinci için çok erken bizim için ki Allah buna ömür versin bu bana yetiyor zaten burnumdan getiri 7/24 başka olursa kaldiramam valla
Yasineriminannesi Samsunn55 peki siz bebeği sütten kestiğinizmi yoksa altı aya kadar devamını edeceksniz
Samsunn55 Yasineriminannesi bebekler hamileliğin 4. Ayında süt kolostruma yani sarınsüte dönüştüğü için tadını beğenmeyip bırakabiliyorlarmış tabi inşallah bırakmaz tek duam bu. En kötü ihtimal 6. Ayına kadar emzirmek istiyorum ama doğumdan sonra da 2 yaşına gelene kadar emzirmek asıl duam
Selimustafa Samsunn55 Anladim canım hayırla kucağına al inşallah. Beni yanlış anlamamışsındır umarım. İki oğlum var üç yaş arayla çok zorlanıyorum o yüzden dedim 😊
Samsunn55 Selimustafa yok asla yanlış anlamadım. Tabi ki de kolay bi süreç değil 😊 çok teşekkür ederim 🌺
Deletedmom_49 Samsunn55 doktorunuz 2 sene en az korunun demedi mi? Yazık değil mi hem öncekine hem size? Biraz bekleyemez miydiniz
Cutes Merhaba niye sütten kesmeyi düşünüyorsunuz çoğu doktorlar doğurana kadar emzirmeyi de öneriyor.
Samsunn55 Cutes tabiki de düşünmüyorum. Bebek sütü beğenmeyip bırakıyor dedim o da hee bebek için geçerli değil. Asla düşünöeö böyle bir şeyi