BirAlparslanAnnesi 1ana1bebe ah çok şükür bende senelerdir kullanırım gerçekten mutfak demirbaşım ama işte insan bazen duyunca tedirgin oluyor
Clkmerve BirAlparslanAnnesi Fisshler al geerisini ona bırak patlama tehlikesi yok pişme süreleri çok kısa alman markası ve ister nohut fasulye 20 dk önceden ıslatsan bile lezzeti çok güzel
BirAlparslanAnnesi Clkmerve evet gerçekten harika yorumları var bütçeyi az zorlasada 😐 fiyatı görünce onun yerine şu Philipsin fritözümü alsamki dedim 😂😂
Clkmerve BirAlparslanAnnesi Verdigin pararı hakedecek bir ürün gerçekten 6 lt lik misafirine bile yeter