Seyma_52 2 ay oluyor yüzümdeki iki beni aldırdım. Yanağımdaki mercimek tanesi kadar büyüktü, çenemdeki yeni yeni et beni olmaya beşlayan lekeydi. Lazerle yakarlar diye düşünüp sormamıştım ama uyuşturup kestiler, çeneme 2 yanağımdakine 4 dikiş attılar. Kremleri pek düzenli kullanmadım ama ona rağmen çok ince bi çizgi dışında hiç bir iz yok