Arkadaşlar yüzümde nokta şeklinde bir çok ben var ve rahatsız oluyorum uzun zamandır. Aldırmayı planlıyorum . Daha önce aldıran varsa burda yorumları benimle paylaşır mı. İz kalam işi aklıma takılıyor ve pişman olmak istemiyorum. Ayrıca orduda. Hilal kurul bu işlemi yaptıran var mı