acemi_ana Sumeyye068 evet benimde öyle neden acaba 🤔🤔 nasıl geçer ne ile geçer hiç bilmiyorum ama doğum yapalı 2 yıl olacak 😤
Sevvedaa Sumeyye068 zamanla geçer diyorlar iki buçuk ay oldu çizgim bile çok belirgin hala böyle giderse yazın bikini yalan olacak 🙄
bambisbella Gebelik döneminde sivilcelerim olmuştu özellikle ağız çevresinde ama doğumla beraber hızla gitti sütüm gelince emzirmeye başlayınca tekrar sivilceler geldi köklü ve ağrılı geçmiyorlar da cildiyeye gittim bir takım ilaçlar verdi ama onlarda alerji yaptı. Benim gibi olan var mı? Durum hormonal gibi duruyor ama emzirme süresince olacaksa tüm yüzüme atti kizarik kizarik aynaya bakasım gelmiyor. Önerisi olan var mı?
buradanbiratligecti bambisbella farması cay agacı sos serum yada yuz kremı sıvılce uzerıne surunce hemen sabaha kurutuyor
Damlack Sumeyye068 Sumeyye068 bende yaşadım aynısını 4 ay oldu geçiyor gerçekten kendi kendine çizgi de geçmek üzere
UcuBulunamayanBant acemi_ana evet yüzüme sürüyorum harika oluyor hem parlatiyor hem yumuşacık yapiyorum
UcuBulunamayanBant acemi_ana biraz bekletiosun zaten bekleyince yüzünde kuruyup gerginlesiyor ondan sonra da bol su ile yikiyosun
Edatekk Ogretmen1anne Siberian Wellness ürünleri temiz içerikli paraben sülfat vs içermiyor tarım bakanlığı sağlık bakanlığı FDA onaylı ürünleri. Ben kendim kullanıyorum ve marka danışmanlığını gönlüm rahat bir şekilde yapıyorum.
Edatekk Eso3565 siberian wellnes peeling ve beyazlatıcı maske mükemmel etkiai var 3 günde farkı görüyorsun. Fotoğraf eklemeyi başaramadım yoksa öncesi sonrası fotoğraf yüklücektim
Anneanneanne Ogretmen1anne canim bu bi reklam degil merf diye bir kadin var krem yapiyor kendi bayada unlu fenomen yani tavsiye ederim emzirmede kullaniliyor sute gecmiyormus ben iki kutu kullandim kremden yuzu soyuyor bol nemdiriyorsun bebek gibi oldu yuzum
Doruk2020 Ogretmen1anne c vitamini hyorulonik asit arbutün krem , retinol , enzim peeling, kil maskesi , bol nemlendirme , azelaik asit . Hepsini kullanıyorum cilt bakımına ilgim var da . Çok araştıran ve her gün mutlaka kullanan biriyim 🌺
Slyshn Ogretmen1anne ben yüzümü bebegimin şampuanı ile temizliyorum hipp şampuan ile. Nemlendirmeyi de onun nemlendiricisi bioderma kremle yapıyorum. Banyodan sonra yine bebegimin penaten bebe yağını sürüyorum vucuduma. Ama böyle bebegimin ürünleri çok çabuk bitiyor. O yüzden daha uygun fiyatlı bir çözüm buldum. Watson da bir bebek markası var çok ucuz ve kullananlar çok memnun ordan bebek şampuanı bebek yağı ve nemlendirici sipariş ettim bakalım nasıl gelecek inş memnun kalırım. Parfüm bebegimi rahatsız ettiği içinde dalin sprey kolonyalardan kullanıyorum mis gibi kokuyor çok uzun yazıdm ama inş yard olabilmişimdir💕