Merveigmnkrt hiç emmedi benim kızım,sma ile başladık 4aylığız iki gün oldu hipp e geçeli,başından beri kusuyor çnkü bebeğim ama kilo alımı iyi diye değiştirmiyodum ama son zamanlarda aşırı kusuyordu,smada 150cc verdiğimde 3max. 3,5saatte acıkıyordu ve ağlıyoru hipp4,5 saat tok turuyor kızımı