Merveigmnkrt ecemm-6161 ne zaman dan beri kullanıyorsunuz bu markayı kabızlık gaz probleminiz oldu mu
AslanannesiAyse ecemm-6161 🙄 nasıl yani 1 hafta da 500 gr lık mamayı mı veriyorsunuz yemek yemiyor mu bu yavrucak
KaanAnnes ecemm-6161 bebelac katı sanırım öyle bi kez 2 numarasını almıştık yanlışlıkla aldıktan sonra kullanalım dedik katıydı ölçüsüne göre , öylemi ve nasıl kulllanıyorsunuz , ? Ben de bebelac gold kullanıyorum ona göre normal bu da
boncukkkk Merveigmnkrt bebelac kullandım ilk ay bebeğinde fazlasıyla gaz problemi oluştu Eczaneci şekerli mamalarda gaz problemi olur demişti şimdi smilac kullanıyoruz daha daha iyiyiz
Erdemir Sma comfort 1 aylıktan itibaren kullanıyoruz kabızlağa gaz olmamasına önleyen bir mama kilo alımıda çok iyi 👍
Sebihaela Erdemir meraba benimde bebeğim 13 aylık bebelac kullanıyorum1 hafta gidiyor banada fakat bile sorcam size kaç cc veriyorsunuz? Kaç saate bir veriyorsunuz ?
Arzu-aybars Canlarim41 emmiyorsa sürekli devam 6 aydan sonra gündüz ek gıda az mama gece sadece mama 2 numarasını geçiliyor aydan sonra benim bebeğim emmiyor beni maalesef sürekli yiyioruz mama
Hmb Merveigmnkrt oğlum 52 günlük hipp organik combiotic kullanıyorum 350 grm 3 gün anca gidiyor. 🤦🏻♀️
Fulyay45 Hmb kaç cc veriyorsun ve kaç saatte bir canım benim kız 3 saat dayanmıyor 2 saat 2 buçuk saat zor dayanıyor
Bebegimmete Hmb bebeğe bağlı. Doktoruma söyledim sadece geceleri yiyor diye 2 doktorum da sorun olarak görmedi ☺️
Bebegimmete Merveigmnkrt sadece geceleri kalkarsa içiriyorum. Aptamil 900 gram 15-20 gün gidiyor bebeğim 11 bcuuk aylık ☺️
Nazz428 uzaymom. Benim bebegim de 4 bucuk aylik sadece mama ile besleniyo. 800 gr hipp organic combiotic mamayi 4 günde bitiriyor
Kafam Merveigmnkrt aptamil prosyone asırı az miktarı koca kutu ama yarısı bos mecbur onu kullanıyorum 3 gün 4.günü buldugunu görmedim daha ve cok pahalı
Defnekokulu Merveigmnkrt Golden goat 2 numarayı kullanıyoruz kızım 2 aylık olduğundan beri kullanıyoruz bu mamayı 1 numarasıyla başladık 6 aylık olunca 2 numaraya geçtik öncesinde Bebelac ve Aptamil kullanıyorduk kabızlık sorunu oldu bizde buna geçtik şükür hiçbir sorun kalmadı
asude456 Defnekokulu şuan sütüm yetiyor ama bebeğime mama veririsem golden goati tercih ederdim bende içerği en temiz olan mama bence 🍎
Arzu-aybars Humana 1 mama yiyoruz gaz ve kabızlık yapmadı Almanya maması içeriği vitaminleri çok güzel 👍🏻 memnunuz 4 aydır yiyioruz 6 aylık oldu oğlum yaradı da bu mama
Mrvnrctlk05 Arzu-aybars bende onu kullanıyorum tam bir ay olucak ayın 8 de kutuyu acalı ondan sonra kullanabilir miyim atayım mı nasıl kullanıyorsunuz