Comologgo eskiler hatta bazı eski kafalı yeniler bile çocuğun yük olmaması düşüncesinden dolayı öyleler. Mesela ben evde yeri geliyor yemek yapmıyorum yeri geliyor temizlik bütün gün kucağımda gezdirdiğim oluyor öyle uyutuyorum uzun uyusun diye bende onunla uyuyorum vs. Bana bağlı bebeğim dert etmiyorum bu benim için kötü bir şey de değil çok şükür eşim nefes alacak vakit almama yardımcı oluyor. Bunlar bebekleri emzirmek için almışlar emmiş koymuşlar kenara ağlıyor mu kokunu mu istiyor sıcaklığını mı arıyor huzur mu bulmak istiyor düşünmemişler. Eşimin kuzeni bu çocuk senin kokuna alışmış bak ilerde tuvalete bile gidemezsin alıştırma koy kenara ağlasa da zırlasa da uyuyacak öyle alıştırma diyo. O emzirip bırakıyormuş kucağa sevmek için bile aldırmıyormuş kimseye uyuyacağı zaman mendil koyup gözüne uyutuyormuş hep onu anlatıyor asla yanıma yatırmadım falan diyo ben yapamam öyle herkesin anneliği farklı sen ne istiyorsan onu yaparsın millet öyle düşünüyor diye öyle yapmak zorunda değilim