Comologgo nedense hep aynı şeyleri söylüyorlar bu el kadar bebek yalnız başına ne yapacaksa hiç düşünmüyorlar. Asla dinlemedim kucağımdan indirmedim, onsuz hiçbir işimi yapmadım. Sürekli de beraber uyuyoruz bazen gündüzleri bile bende yatıyorum onunla. 😂 18 aydır böyle şu an aynı koltukta otururken bile bana yapışık durmak istiyor bazen. Oyun oynarken, yemek yaparken hep benimle. Hiç pişman değilim bende. Gerçi hoş ben onu öyle bırakıyım desem de durmazdı benim kızım orası ayrı da. 🙈😂 Annesiz duran da duruyor yani. Ama nasılsa bir gün ayrılacak dünyanın kanunu bu ne kadar bizle yapışık yaşayabilir ki? Günler hızlı geçiyor büyürler nasılsa. Her bebek de böyledir ben öyle sağa sola atılanların anneden mahrum kaldıklarını düşünüyorum. 🤷🏻♀️😔