Durukusunannesii [silindi] yeterli oluyor diye düşünüyorum cbku bezi doluyor ama benim kızım çok su iciyo elinden alamıyorum suyu
ayda17 [silindi] çişi hiç mi olmuyor az mı oluyor bence eğer çişinin az olduğunu düşünüyorsanız bi doktora götürün onun yorumunu alın
[silindi] ayda17 ben elimde hangi meyve varsa elma, armut , ayva ile. En çok ayvalı sevdi. Yarım havuç ve yarım ayva suda haşlıyorum yumuşayınca içine 1 yemek kaşığı pekmez koyuyorum. En son blenderden geçip veriyorum
ayda17 [silindi] bence mutlaka zaman kaybetmeden bi çocuk doktoruna götürün. Vücudunun sıvıya ihtiyacı var çünkü, biran önce doktora danışın