Deletedmom_49 10 aylık. Her gece bu saatlerde uyanıp sallattiriyor kendini saatlerce😑🤧 Allah’ım diş mi atak mi bitsin gitsinnnnnn uyku perileri gelin nolur 🤣😂 var mı uyumayan cefakar annelerrrr huhu
buselidunya Deletedmom_49 14. aydan selamlıyorum, 10. ayından beri aynı kızıım😃 dün farkettim kii diş çıkarıyormuşşş hanımefendi🙈
lgsya Deletedmom_49 burdayız😭😭😭 saat 10 bucukta uyuttum 12 de kalktı baktım uyumayacak en ıyısı ne kendımı yorayım nede oğlumu saldım gıttı . Salış o salış zar zor sımdı uyuttum tabı uyanmazsa hemen🥶😢 bır yaşındayızzzzzz🤯🤯🤯
NehirPerisi Deletedmom_49 Benim bebiş 9 günlük.bu saat oldu hala yatamadik. Emiyo birakiyo yatırıyorum 10 dakika sonra agliyo bidaha. Sutum de var baya cekiyo. Geceyi gündüzü çevirmem gerekli.
Deletedmom_49 lgsya of of durum aynı. Her gece aynı kısır döngü valla. Saat başı uyanıyor bazen de yarım saat 15 dk da bir. Kesintisiz uyumuyor asla ayyy anlamadimm
Deletedmom_49 NehirPerisi kuzum o 4-5 aylık olana dek bilmez geceyi gündüzü 😍🥰 gazı başlamıştır büyük ihtimalle. Sürekli emmek istemesi ondan. Yediklerine çok dikkat et. Sab simplex gaz damlası bize çok iyi gelmişti. Bir bakabilirsin🌸 kısır döngü buda. Kendini rahatlatmak için emer emdikçe gaz dolar yine emer.
lalbg Elifozcelik dur bakalım daha yeni başladın:) belki 3 aydan sonra düzelir yani inşallah🙏🏻 Ben 15 aydır çekiyorum uyku krizini☺️
Deletedmom_49 Elifozcelik Ah kıyamam ya. Seni en iyi ben anlarım.. 10 aydır uyku nedir unuttum. Her gün 2.2.5 saat uykuyla duruyorum…gecicek…….
buselidunya Deletedmom_49 valla uyku düzeni mi bozuldu o arada ne oldu bilmiyorum 😂😂 ama baaaaya yordu ya. Şimdi artık eski düzene devam etmeye çalışıyorum başarabilir miyiz bilmiyorum 😂
lgsya Deletedmom_49 valla nezaman düzelcekler bılmıyorum herhalde bı 3 4 sene sonrası rahat uyku uyuyabılırız tabıkı ıkıncı şokları yaşamazsak tekrardan🤣
NehirPerisi Deletedmom_49 geyregi batmış kuzumun. Annem saolsun halletti. Şimdi rahatladı. Valla ben daha alışma evresindeyim uykusuzluğa😂
Ruveyda_yasin Deletedmom_49 benim oğlum 9 aylık bende yatırdım 8 di uyandı 12 ye doğru doyurdum şimdi yine uyandı salladım yerine koydum bağırdı aldım salladım yerine koydum yine bağırdı bende saldım gitti 😅 bilmiyorum ağlama krizi ile uyanıyor bir de uyurken dolaşır yatağında gitmek istiyor kendini sıkıştırıp ağlıyor park yatağında sabah kalkış saati 6
lalbg Deletedmom_49 tam uyuyacakken kızım uyanıyo az önce uyandı şimdi biraz bakınıyorum öyle☺️ Gece bekçileri gibiyiz 😂
Deletedmom_49 mucizelerin_annesi Allah seni napmasin kalbime iniyordu zaten bir gözüm açık okuyorum yorumları 😅🤧🤧🤧🤣😂♥️