Ggercn Ben de hamile kaldığımda 54′tüm. 64le doğum yaptım. Daha yeni Ocağın 21inde regl oldum ilk. O da 1 2 gün anca sürdü ve çok az oldu. Heyecandan uyuyamadım resmen. Çünkü bebeğim 16 buçuk aylıktı ahaha. 🙈 Ama bir fark olmadı canım. Hani hamile kaldığımızda bu kalça kısmı falan bir genişliyor ya. Zamanla o gidiyor. Yüklenme kendine sonuçta emziriyoruz. Ama sıkı sıkı taytlar giy. İlk aylar çok faydası olmuştu bende.