Kızlar çağın sorunu sezaryen göbeğinden bende muzdaribim . Hamilelikte çok kilo almadım çatlamadım bile 54 kilo ile hamile kaldım 63 kilo ile doğurdum . Şuan 57 kiloyum. Gel gelelim bir doğum yaptım çatlakmı ararsın göbekmi hepsi hortladı çok kafama takar oldum . En az 4 aylık gibi gözüküyorum buda özgüvenimi çok etkiliyor . Emziriyorum diyet yapma taraftarı değilim şuanlık. Çevreden hep şey duyuyorum regl olursan göbek gider vs. Doğum yapalı 6 ay oldu daha başlamadı periyodum . Sizce bir bağlantısı var mı regl ile sezaryan göbeğinin ?