Ogretmennannee1 Yani ben seviyorum hani mesela istanbulda yalayanlara biraz sakin geliyor aktivite falan olarak ama ferah trafik dersi yok hele ilçeleri falan o kadar tehlikesiz ki polisler çok çok çok rahat☺️ En azından burasıda seçenek olur sizin için