Elifmoms Ogretmennannee1 hakkınızda hayırlısı olsun bizde Vandayız seneye tayinciyiz inşallah 😊 bu seneki tercih grupları değişmiş sanki nereler var aklınızda. Biz ailemiz istanbulda oldugu için İstanbul ve çevresi yazacağız seneye nasip neresiyse artık bitsede gitsek artık
Ogretmennannee1 Elifmoms ayy Van a olmayı kabul isterdim . Değişmiş evet . İstanbul kesinlikle olmaz bizim için umarım da gelmez ❣️ yani ilk gruptan aydın düşünüyoruz gerisi Allah kerim 🌸
Ogretmennannee1 annediyebiri yaa kalmaak istiyoruz ama mecburen tercihte yapacağız tutmaya bilirler . Oyuzden arayış içindeyim
Koalina Ogretmennannee1 Aynen birde ankara ve istanbulun tam ortası hani olaki sıkılırsanız izin günlerinde falan rahatça ankara istanbul yapabilirsiniz ☺️
Moridenisa BirAlparslanAnnesi bizde doğuya tayinciyiz Muş için ilk kez böyle diyen birini gördüm, yazmayı düşünmüyorduk güzel mi gerçekten
H_e_y_o Ben de aynı dertle her forumda dolaşıyorum. Hatta yeni post açtım Antalya hakkında. Nereleri yazacağız hiç bu fikrimiz yok araştırdıkça daha da kötüye gidiyor. Doğuda kalmak istemiyorum batı da olanlar dertli …napicaz biz yaa
Ogretmennannee1 H_e_y_o ayy bu resme ben 🤦🏻♀️Antalya çok pahalı neresi çıktığı önemli. İlçeleri sakat yazmayın derim eviniz yoksa orda . Kız arkadaşım geçen sene gitti eşinin ailesi orda diye bin pişman . Serik te onlar ilçe isitiyordu zaten 1.750 kira . Ev yok Zaten çok çok zor buldular . 🤦🏻♀️ Hakkımızda hayırlısı
Ogretmennannee1 Aminekz evet giden arkadaşlarımız kesinlikle gelmeyin diyorlar . Ankaralı olup ailesi orda olanlar dahil
MinikPrensesannesii Aysenur-Goktug bizde Yüksekovadayz Bingöl yazcaz nasıl bi yer acaba bilgi verir misiniz
Aysenur-Goktug MinikPrensesannesii merkezi güzel ama ilçeler çok kötü kışın kardan yollar kapanıyor hastane yok sosyal hayat yok ilçelerinin çoğu yerine eş goturulmuyor Solhan ve Karlıova için eş durumu var en iyi ilçe Solhan merkeze yarım saat inşallah merkezde kalırsınız.
zarifbianne Ogretmennannee1 Çanakkalede 2 yıl kaldık harika bir şehir ama o dönemlerde de hayat pahalıydı. Şimdi iyice uçmuş. Doğudayız şuan burası da öyle ama yine de bin şükür halimize
Ogretmennannee1 zarifbianne canakkele çok güzel biryer gittim ama eşim istemiyor pahalıdır kesinlikle . 🤦🏻♀️ Umarım kalabiliriz bu senede
Ogretmennannee1 H_e_y_o daha da uçmuş . Serik de daha da dışarda oturuyorlar bile . Antalya yazmayın derim . Nemden bıkarsınız.
Ogretmennannee1 Hulya99999 ailem aydın da şuan nazillideler . Aydın olsun çok istiyoruz ama zor 😅 Diyarbakır merkezdemisiniz